forum des étudiants en sciences médicales
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

forum des étudiants en sciences médicales

l'espace où vous pouvez vous exprimer

AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le Deal du moment : -39%
Ordinateur portable ASUS Chromebook Vibe CX34 Flip
Voir le deal
399 €

blagues

AuteurMessage
zahi70

blagues Empty
MessageSujet: blagues   blagues EmptyJeu 6 Déc - 1:44

الحليب
واحد طويل حيـل شرب حليب مات متسمم ..ليش؟؟ انتهت صلاحية الحليب قبل مايوصل معدته... ها ها ها

الغربة مرُة
فى واحد مهاجر أمريكا وشايل معه سكر. صاحبه سأله ليه شايل معاك سكر قال له عشان الغربه مره...

شوربة سوخنو
واحد راح مطعم في فرنسا. كان عايز يطلب صحن شوربه قال للجرسون: "جارسو أنا عايز واحد شوربو" فاجاب الجرسون: باردو؟ قال الراجل لا وحياتك سوخنو..

المساطيل والسور
اتنين مساطيل يبون يهربون من مستشفى المجانين، قالو نعمل خطه، لو السور طويل نقصره شويه ونهرب، ولو السور قصير نهرب على طول، راحوا ملقوش سور، قالوا يلا نرجع الخطه فشلت... ها ها ها

الكابوس
مره واحده بتقول لزوجها "بتصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم زواجنا". قالها "ليلحين الكوابيس بتجيلك؟"

عنجد غريبه!!!
مسطول بيسأل مسطول الساعه كام؟ قاله معرفش قاله غريبه أنا عندي معرفش ألا خمسه!!

السكرتيرة...
السكرتيرة: انا اسفة المدير قاللى اقول انه مش موجود رد عليها الزائر :طيب قوليلة انى ماجيتش...!

أنت نازل المحطة دى؟؟
وقف رجل ثقيل الوزن فوق قدم الراكب الذى بجواره فى الباص وحاول الرجل أن يخلص رجله من تحت قدمه ولكن محاولاته كلها باءت بالفشل فقال له بأستعطاف" من فضلك ممكن تشيل رجلك اللى دايسه علىرجلي" فقال له:ليه؟أنت نازل المحطة دى؟؟"
Revenir en haut Aller en bas

blagues
Page 1 sur 1